ඔන්න දේව් ආසයි එකතු වෙනවානම් ඒත් බැරිනම් බලෙන් කරන්නත් බැනේ..

12 July, 2012

මා සිතුවේ සොහොයුරියක් විලසමය....

හිනයක  පෑතුමක් විලස
අවුත් මගේ සිත් අද්දරට
යදින සෙනෙහස් මල් දම්
පුද දෙන්නේ කෙලෙසකද මා

කෙලි කවට වදන්
හෑඩකාර කොල කම්
මතින් බිහිවුනු
අපේ ඒ සොදුරු මිතු දම

හිත් සනහාලු සොයුරු පෙම
වදන් ගෙන ආ සිනා මල්
කෙලෙස ඔබ දුටුවාද
පෙම්වත් නෙත් කෑල්මෙන්

මන් තෙපලු වදන්
සොයුරු නෙත් කෑල්මන්
ඔබේ සිත් බෑදුනේ නම්
අනේ මට සමා වුව මෑනව

කිසිදිනක කිසිවිටක`
නොපෑතුවෙමි මා ඔබෙන්
පෙම් වදන් කොලයන්
පෙම්වතෙක් විලස

හෑම දිනක මා
ඔබ දුටුවේ
මා සිතුවේ
සොහොයුරියක් විලසමය

ප.ලි : සිරාවටම සිතුවිල්ලක් විතරමයි.... ඒ වගේම මට ඉතින් මේවා ලියන්න බෑ කියලා දන්නව කමක් නෑ අඩු පාඩු කියලා යන්නකෝ




35 comments:

  1. ලස්සනයි අඩුපාඩුවක් නම් දැක්කේ නෑ

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙම හිතන එකම එක කෙනෙක්වත් ඉන්න එක ගෑන සතුටුයි

      Delete
  2. ලස්සනයි පොස්ටුව!

    'සිරාවටම සිතුවිල්ලක් විතරමයි..' නම් හොඳයි සහෝ..හි හී..

    ReplyDelete
    Replies
    1. සිතුවිල්ලක් විතරමනම් හොදායි ............ ඈයි දන්නේ නෑ එහෙම කිවේ....
      ස්තුතියි සහොදරි

      Delete
  3. පියෙක් මෙන් හැම විටෙක
    මෙමා ගැන විමසද්දි
    මගේ සිත කිව්වා මට
    නුඹ හුගක් වටින බව

    සොයුරියක් විලසින්
    බැරිය හැමදා ඉන්න
    ආවොතින් කුමාරයෙක්
    යන්න වෙයි එවිට මට

    ReplyDelete
    Replies
    1. කුමාරයෙක් අවුදින්
      රෑගෙන ගියොත් මතුදිනක
      සොහොයුරෙක් විලෙස
      රෑදෙනවා හෑම මොහොත

      හිතේ දුකක් නෑද්ද
      පවසන්න මේ විලස
      අහනවා ඔබ මගෙන්
      දන්නවා මම ඈත්ත

      Delete
    2. හැමට වැඩියෙන් මගේ
      සතුට ගැන සිතන ඔබ
      මෙලෙස කිව්වේ ඇයි ද?
      අහන්නෑ ඔන්න මම

      රන් මාල රන් තොඩු
      නැතත් අරගෙන යන්න
      සිටින මේ සොයුරාව
      වටී හැමටත් වැඩිය

      Delete
    3. රන් මාල රන් තොඩු
      තාවකාලිකය ජිවිතයට
      නමුදු මේ කල්පයේ
      නුබ හිදිවි තුටින් ගෙවෙන හෑම මොහොතෙම

      වාරුවක් වන්නට ඈවසි විට
      හිදිනවා ඔබ ලගම
      සොහොයුරෙක් මෙන් ඉන් ඔබ්බටත්
      නිරතුරුව සවියක් විලස

      Delete
  4. මොන අඩුපාඩුද බොලවු. මේ ලියලා තියෙන්නේ ලෙසටම !!!!
    අම්බෝ මේ බ්ලොග් සතියක් නිසා කට්ටිය හිටු කියලා පෝස්ට් දානවා. හික්ස් :)

    ReplyDelete
  5. පිස්ස්සු හෑදෙයි.. මට කොහෙද අයියා එහෙම පුලුවන්.. හිත හදන්න ඔඅනේ නෑ අයියා මම දන්නවා අවුල් කියලා

    බස් රේඩියොඅ වෑඩක්නේ අපිට පුලුවන් මෙහෙම කරන්න විතරනේ..

    ReplyDelete
  6. වරදක් නම් නෑ...සාමාන්‍ය සිද්ධියකින් නොපිට වගේ පේනවා නේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. සාමන්‍ය් සිද්දියකින් නොපිට...ආ හ් හරිනේ සිතුවිල්ලක් විතරමයිනෙ. ස්තුතියි

      Delete
  7. මොනවද බොලව් මේ වෙන්න යන්නෙ?
    කවියත් හොඳයි. ඩිස්ක්ලේමර් එක ඊටත් හොඳයි... ඒ වුනාට...
    ඒ වුනාට කියලා නැවැත්තුවෙ?
    ප්‍රතිචාර බලද්දි හිතුනා ඩිස්ක්ලේමර් එකට දැනටම කෙලවෙලාද කියලා.
    මේ කාලෙ බ්ලොග්ලන්තෙට සිකුරා ලබලා තියෙන්නෙ.. හැක් හැක්
    henryblogwalker the Dude

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100%ක් ශුවර් අයි‍යා එහෙම මුකුත්ම වෙලා නැ කියලා නම්. බස් බ්ලොග් සතිය නිසා පොස්ට් දාන්න තොයන නිසා මටත් හිතෙන දෙවල්... සිරියලි කාටවත්ම මෙක අදාල නැ අයියා

      Delete
  8. මමනම් දැක්ක අඩුපාඩුව //සිරාවටම සිතුවිල්ලක් විතරමයි// කියලා දාලා තිබුන එක
    මම ආතම්මගෙ පෙට්ටගම ලියන ලොකුජෝන්

    ReplyDelete
    Replies
    1. බලපු තව කෙනෙකුත් කිවා . එත් ඉතින් හිතුව්ල්ලක් විතරයිනෙ

      Delete
  9. මට මස්සිනා වෙන්න වැඩේ සෙට් කරල දෙන්න බැරිද ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. එතකොට පොඩ්ඩො අර නංගිට පව්නෙ

      Delete
  10. Replies
    1. අනෙ මන්දා මොනව කියනද කියලා

      Delete
  11. සිතුවිල්ලක් පමනක් නම් ලස්සන සිතුවිල්ලක්!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. වෙලාවට එහෙමනම් සිතුවිල්ලක් විතරක් උනෙ නැත්නම් කැතයිනෙ

      Delete
  12. මේ තියෙන්නෙ මල්ලි ලස්සනට ලියලා.කවුද ඔයාට කවි ලියන්න බෑ කිව්වෙ.??

    ReplyDelete
    Replies
    1. එක නම් හිතුනෙ මටයි අක්කො

      Delete
  13. හිටහං මං නගාට කියඥාං ඒ..නංගීයේ මෙන්න මූ.........!@#$$% මොනා උනත් නිර්මාණේ පට්ට ඈ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔන්න රාජ් සහෝ කෙස්සි පිලින්න හදනෝ..... අපි දුවනවා හොදේ.... ඈයි බන් දෑක්කේ නෑද්ද සිතුවිල්ලක් විතරමයි කියලා දාලා තියනවා...
      හිකිස්

      Delete
  14. සිතුවිල්ලක් විතරයිලු නේද...;)
    ලස්සන නිසදැස අයියේ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. තෑන්කු තරුවා... මෙහෙම ඒවා ලස්සනයි කියලා කිව්වට

      Delete
  15. සොයුරියක සේ යෙහෙලිකසේ
    ඔබ කියන අයුරින්
    මා කෙසේ ඔබ දෙස බලන්නනද
    පෙම් කදුලු දෑසින්

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනේ ඔන්න මම නම් නෑ ඕවට... ඉතින් ඒ නිසා වග උත්තර බදින්න බෑරිය මට

      මොනවා උනත් සිතුවිල්ලක් විතරනේ

      Delete
  16. කවි සිතිවිලිවල දැනුම අඩුයි..! ඒත් අසාවෙන් හියෙව්වා...
    මේ ටික ගැන බලන්න..//හෑඩකාර කොල කම්//

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොල්ලා ගෑන නේ කියන්නේ ඔය ඉතින් ඒ කොල්ලාගේ හෑඩනේ.. මවා ගත්තු

      Delete
  17. සුපිරියට ලියලා තියෙනවා සහෝ

    ReplyDelete
  18. අඩුපාඩුවක්නම් පේන්නේ නැ මල්ලි. දිගටම ලියනකොට තවත් ලස්සනට ලියන්න පුළුවන් වෙයි .

    ReplyDelete
  19. ගොඩා............. ක් ලස්ස්නයි දේවා. කිසිම අඩුවක් මටනම්‍ ‍‍ පේන්න නැ.. ඇත්තමයි.
    දිගටම ලියන්න

    ReplyDelete

ඔබේ වටිනා කාලයෙන් මොහොතක් මෙහි අකුරු කරන්නට වැය කරනවාට ගොඩාක් ස්තුතියි...... Follow & Comment ශක්තියක් මට.....