ඔන්න දේව් ආසයි එකතු වෙනවානම් ඒත් බැරිනම් බලෙන් කරන්නත් බැනේ..

16 May, 2017

සසර පුරා අපි අපේ

හායි
හායි....
කොහොමද?
මම නම් හොදින් කොහොමද ඔයාට
මමත් හොදින්

ඉතින් කවුද මේ ලස්සන කෙල්ල

චැට් කරන්න පටන් ගන්නකොටම බොරැ වලින් පටන් ගන්න එපා අය්යා.
මම ලස්සන නැ කියලා මම දන්නවා....

ලස්සන දෙයක් ඇතුලෙන් බලනකොට වඩා පිට ඉදන් බලනකොට ලස්සනට පේනවා

හරි හරි අම්මො ඔයා ලොයර් කෙනෙක් වෙන්න කතා කරලා බේරෙන්නම බැ වගේ

හංසි අතුරුගිරිය එක්ක චේතිය අනුරාධ ගේ පලවෙනි ෆේස් බුක් කතා බහ ඒ විදිහට සිද්ද වෙනවා

චේතිය කියන්නේ සිරාම ඩයල් එකක්. ජිවිතේ සැහැල්ලුවෙන් ගෙවන හිනාවෙලා ඉන්න ආස කරන කොල්ලෙක්. සල්ලි වලින් අඩුවක් ඇත්තෙම නැ

හංසි අවුරැදු 24ක තවත් දගකාර එක පාරක් බැලුවොත් තව සිය පාරක් උනත් හැරිලා බලන්න හිතෙන කෙල්ලක්. දගකාර හින්දමද කොහෙද තොරගෙන තියෙන්නෙත් මාධ්‍යවේදි කියන රස්සාව

ගුඩ් මොර්නින් සුදු නංගි...

ආහ් වැරදිලාද මම සුදු නම් නැ

ඔව් නේද එකත් ඇත්ත. දැන් කෙල්ලො මේකප් කරගෙන සෙල්ෆි ඇප් වලින් පොටෝ අරගෙන තමා බුකියට පොටො දාන්නේ..

බුකිය කිවේ අනු..

එක නෙමේ
ඔයා කොහොමද දන්නේ මම නමේ ආසම මට එහෙම කතා කරනවාට කියලා..

මම එහෙම හිතලා කිවේ නැ අනු අය්යා. එත් ඉතින් මම ඒ නමට ආස හිතුනා..

මම ආස ඒවාටම ආස වෙන්න එපා හරිද??

රන්ඩු වෙවි යාලු වෙවි බුකිය ඇතුලේ ⁣අනු - හංසි ටික ටික ලං වෙනවා දෙන්නටම හොරෙන්.

හංසි දෙයක් අහන්නද සුදු නංගි

මොකක්ද අනු අය්යා

කැමති නැද්ද ඔයා සදහටම මගේ විතරක් වෙන්න හංසි
⁣අය්යාට පුලුවන්ද ජිවිත කාලේටම මගේ විතරක් වෙන්න.
පොරොන්දු වෙනවා සුදු නංගියෝ හැමදාටම ඔයාගේ විතරක්ම වෙන්න
ආදර කතාව දෙමාපිය ආශිර්වාද මැද විවාහයක් දක්වා දුර දිග යනවා..
බබා අපි දෙන්නම තනියෙන් හිටියා ඇති වගේ නේද හංසි
මට හංස පැටියෙක් ඕනා වගේ අපි දෙන්නා මැදට
චේතිය වචනයකින් විතරක් නෙමේ හංසිට සිතුවිල්ලකින් වත් වැරද්දක් කරන්නේ නැ..
හංසිත් ඒ වගේම චේතියට පන ඇරලා. දෙන්නාට දෙන්නාගෙන් තොර ජිවිතයක් නැ
චේති ටික දවසකට යන්න වෙනවා බබො රටින් පිට මම ගොඩාක් කාලයක් තිස්සේ බලාගෙන හිටපු එකක් ඒක බබෝ.
 ඒක මගේ රැකියාව වෙනස්ම පැත්තකට අරගෙන යනවා රත්තරං

හරි පැටියෝ දවස් කියකටද ?
වැඩිම උනොත් මාසයක් වෙයි..
අම්මෝ මාසයක්. කොහොමද කෙල්ලේ මමයි පුතුයි මාසයක් ඔයා නැතිව ඉන්නේ.. මගේ වැඩ නිසා එක පාර මට මාසයක් නිවාඩු ගන්නත් බෑ ඔයා එක්ක නිවාඩු ගන්න.
මටත් ඉන්න බෑ  මහත්තයෝ.. එත් ඉතින් මේක අත හැරලා බැනේ. කොහේ ගියත් මම ඔයාගෙම විතරයිනේ...

හංසි ගිහින් දවස් දෙක තුනකට පස්සේ ආරංචියක් එනවා එයාලා එකට ගිය වාහනේ ඇක්සිඩන්ට් වෙලා ගිනි අරගෙන එතන ගිය අය මැරිලා කියලා. අනු ගේ මුළු ලෝකයම කඩා වැටිලා කුඩු වෙලා යනවා. ජිවිතේ දශමයකින් වත් වැරද්දක් නොකර ආදරේ කරපු කෙල්ල , තමන්ගේ දරුවාගේ අම්මා.  නොදන්නා  රටක මැරිලා කියලා හිතන්න ඔහුගේ හිත සුදානම් නෑ.

ඔය සිදුවීම වෙලා දැනට අවුරුදු 4 ක් වෙනවා. තවම අනුගේ හිතේ ඉන්නේ හංසි විතරයි. දෙන්නගේ එකම පුතා තේමිය හැමදාම අම්මා ගැන අහන දේවල් වලට දෙන්න උත්තර නැති උනත් හංසිගේ ෆොටෝ එකක් පෙන්නලා හැමදාම පුතාව නිදි කරවන එක පුරුද්දකට ගියත් පුතාට අම්මා කෙනෙක්ගේ ආදරේ තමන්ට දෙන්න බෑ කියලා හිතෙන අඩා වැටෙන වාර ගණන අනන්තයි..

ජීවිතේට කවදාවත් වෙන කෙල්ලක් ලං කරගන්න උවමනාවක් නැති අනු හැමදාම හංසිගේ මතකය එක්ක ජිවත් වෙන එක චේතිය අනුරාධගේ දෙමාපියන්ටලොකු ප්‍රශ්නයක්. තවම තරුණ වයසේ ඉන්න මේ කොල්ලා පොඩි තේමිය එක්ක ඉන්නවා දකිනකොට දුක නොහිතෙනවා නෙමේ. ගෙදරින් බලන එක ප්රෝපසල් එකකටවත් කැමති වෙන්නේ නැතිව ඉන්න අතරේ දවසක්

හෙලෝ..... අනු....

අවරුදු 4කට පස්සේ උනත් හංසි ගේ කටහඩ ඇහුන ගමන් චේතියට අදුනගන්න පුළුවන් වෙන්නේ හංසිගේ මතකයෙන් දශමයක්වත් ඈත් වෙලා නොහිටිය නිසාමද කොහෙද? ඒ ආදරේ ඒ තරම් පාරිශුද්දයි... හිතින් වත් කෙල්ලෙක් ගැන නොහිතපු අනු හංසිගේ ඇමතුමෙන් දැනෙන සතුට කියලා නිම කරන්න තේරෙන්නේ නෑ
කොහෙද රත්තරන් මේ තරම් කාලයක් උන්නේ. කොහෙද දැන් ඔයා ඉන්නේ...

තාම මම මේ රටේම තමා මහත්තයෝ... අවුරුදු 4ක් ම මම ඉදලා තියෙන්නේ කොමා එකක. සිහිය ආපු වෙලේ ඉදන් මම ඔයාවම තමා හෙව්වේ මගේ දෙවියෝ...

ඔයා නැති උනා කියලා තමා අපිට කිවේ මැණික,
මාත් එක්ක ගිය අනිත් ඔක්කොම මැරිලා තමා මහත්තයෝ....

මම ඉක්මනටට එනවා රත්තරන්.... සමාවෙන්න අවුරුදු 4ක් තනියම ඉන්න උනාට....

පුතා තේමිය... මෙන්න අම්මා කතා කරනවා..

No comments:

Post a Comment

ඔබේ වටිනා කාලයෙන් මොහොතක් මෙහි අකුරු කරන්නට වැය කරනවාට ගොඩාක් ස්තුතියි...... Follow & Comment ශක්තියක් මට.....