ඔන්න දේව් ආසයි එකතු වෙනවානම් ඒත් බැරිනම් බලෙන් කරන්නත් බැනේ..

10 June, 2014

මේ දවස් වල - ලංකාවේ දුරින් ඉදන්.......

මාස ගානකින් බ්ලොග් පොස්ට් එකක් ලියනවා තියා කියවන්න උනේ නැ.. අභියා ගේ මොකක්ද කෙස් එකක් පත්තරේ ගිහින් තියනවා කියලා දැක්ක නිසා එක බලනකොට පරණ පොස්ට් ටිකක් අබියා ලියලා තිබුන කියවන්න හිතුන නිසා මටත් මතක් උනා බ්ලොග් එකක් තිබුනා නේද කියලා.. තැන්ක්ස් මට මතක් කරල දුන්නට..

ලංකාවෙන් ගොඩක් දුර රටක ඉදන් ලියන පලවෙනි පොස්ට් එක. අනික බ්ලොග් අත අරින්න හිතුනත් කොහෙන් හරි මොකක් හරි අත අරින්න බැරි හේතුවක් හැදෙන එක ගැන එක අතකින් සතුටු වෙන්නත් පුළුවන්.

මේ දවස් වල මම ගැන කියලා බ්ලොග් වලට ආයේ පොඩි ආරම්බයක් ගත්තා කියලා කියවන්න එන දෙන්නාතුන්දෙනා තරහ වෙන එකක් නැනේ.

බ්ලොග්ට්‍රිප් එකක් යන කතාවක් ලංකාවෙන්එන්න කලින් ඇහුනත් එන්න වෙන්නේ නැ කියලා ඒ දවස් වලම කියන්න උනේ ඉතින් රාජකාරි පරිසරයේ වෙනසක් සිද්ද වෙනවා කියන දේ කලින් දන්නා නිසා.

ඉතින් එක දෙයක් නම් කියන්නම වෙනවා. මම ටික කාලයකට ගේට් වලට ආවේ නැතිව ඉන්න වුනාට ඒ අර මට එන්න එපා කියලා කියපු අය නිසා නම් නෙමේ ඉතින්. මොකද එහෙම එන්න එපා කියපුවහම ඉතින් මම ඇවිත් ගියානේ.

මම ගැන කියන්න යනවා කියලා ආයෙත් විකාරයක් කියවන්න ගත්තා නේද?

සාමන්යෙන් අවුරුදු කීපයකට සැරයක් ආයතනයේ සේවයට විදේශ රටවල් වලනියෝජිතයෝ විදිහට කීප දෙනෙකට යන්න වෙන අවස්ථාවක් මටත් ලැබුන නිසා මේ මාසේ පළවෙනිදා මමත් ඉතින් ගුවන් ගත උනා.

විවිද ජාතින් ගොඩක් එක්ක වැඩ කරන එකඅමුතුමඅත්දැකීමක්.තාම දින කීපයක් උනත්  ගොඩක් හොදින් හැමදේම කරගන්න ලැබුන එකගැන දැනට නම් මම සතුටින්.

ටික කාලයක් මේ රටේ මගේ ආයතනේ නියෝජිතයෙක් විදිහට ආයතන වෙනුවෙනුත්  මෙහෙ සේවය කරන ශ්‍රී ලාංකිකයෝ වෙනුවෙනුත් මට පුළුවන් උපරිම දේ කරන්න මම බලාපොරොත්තුවක් ඇතිව ඉතින් නොදන්නා රටක නොදන්නා  අය එක්ක කලේ ගෙවනවා.

වෙනදාට වඩා බ්ලොග් එකත් එක්ක ඉන්න බලාපොරොත්තුවෙන්  අපි සමු ගන්නවා  අදට..  අමාරුවෙන් කියවූ ඔබට තුති....



13 comments:

  1. සුබ පැතුම් මලේ අළුත් වෙනසට !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ගොඩාක් ගොඩාක් ස්තුතියි අය්යා...

      Delete
  2. සුබ පැතුම් මලේ අළුත් වෙනසට !

    ReplyDelete
  3. නැවත වරක් පිලිගන්නවා එහෙනම් බ්ලොග් ලෝකයට..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ජයම වේවා.. ස්තුතියි කිවා...

      Delete
  4. සුභපැතුම් අයියා. හොදින් සතුටෙන් ඉන්න.ලියන එක නම් අත් අරින්න එපා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. කාලෙකට කලින් කියව කියවා ඉන්න වෙලාවක් සෙට් උනෙත් නැ නොවැ. ෆ්‍රී උන වෙලාවක ඉතින් ඔහේ කියව කියව ඉන්න සෙට් වෙමුකෝ.. ජය වේවා

      Delete
  5. නියමයිනේ. ඒකත් අලුත් අත්දැකීමක් තමයි. දැන් උඹ කොහෙද ඉන්නේ කියලා කියන්න අකමැතිද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. අකම්ත්තක් නම් කොහොමවත් නැ අයියා. බුකියෙ නම් අප්ඩේට් එකක් දාලා තිබුනා. ඉන්නේ නම් දෝහා පැත්තේ... මේ පැත්තේ ඔය රස්සාවකට එහෙම එන අය ඉන්නවනම් බෑන්ක් අවශතා අවොත් අපි ඉන්නවා ලගින්

      Delete
  6. පුංචියට වුණත් ඔබට අත්වැලක් සපයන්න හැකිවිම ගැන සතුටුයි. හැම දේම හොදින් සිදුවේවා මලයා.

    ReplyDelete
  7. එලනේ... එහෙනම් හොඳින් වැඩ කරගෙන සතුටින් ආයෙම ලංකාවට එන්ඩ.. !

    ReplyDelete

ඔබේ වටිනා කාලයෙන් මොහොතක් මෙහි අකුරු කරන්නට වැය කරනවාට ගොඩාක් ස්තුතියි...... Follow & Comment ශක්තියක් මට.....